wartości Opis x% obrażeń będzie dodane do PE • Hełm • Naszyjnik • Zbroja • +1% • +2% • +3% • +5% • +10% Obrażenia będą absorbowane przez PE x%
obrażeń będzie dodane do PŻ • Bransoleta • Zbroja • +1% • +2% • +3% • +5% • +10% Obrażenia będą absorbowane przez PŻ x%
Szansa na odbicie Ciosu • Zbroja • Hełm • Tarcza • +2% • +5% • +8%
Inteligencja • Broń • Tarcza • +2 • +4 • +6 • +8 • +12 Podnosi naszą Inteligencję (INT) o ...
Max PE • Bransoleta • Buty • Naszyjnik • Zbroja • +10 PE • +20 PE • +200 PE Podnosi nasze maksymalne Punkty Energii (MP) o ...
Max PŻ • Bransoleta • Buty • Naszyjnik • Zbroja • +100 PŻ • +200 PŻ • +300 PŻ • +500 PŻ • +800 PŻ • +1000 PŻ • +1500 PŻ • +2000 PŻ Podnosi nasze maksymalne Punkty Życia (HP) o ...
Obrażenie Umiejętności • Broń • -30% do +30%
Odporność na Błyskawice • Bransoleta • Hełm • Zbroja • +2% • +4% • +6% • +10% • +15% Zmniejsza obrażenia czarów Zjawy Żółtego Tygrysa
Odporność na Broń Dwuręczną • Buty • Kolczyki • Naszyjnik • Zbroja • +2% • +4% • +6% • +10% • +15% Zmniejszone obrażenia ataków otrzymywane z broni dwuręcznej.
Odporność na Dzwony • Buty • Kolczyki • Naszyjnik • Zbroja • +2% • +4% • +6% • +10% • +15% Zmniejszone obrażenia ataków z dzwonów
Odporność na Magię • Hełm • Bransoleta • +2% • +4% • +6% • +10% • +15%
Odporność na Miecze • Buty • Kolczyki • Naszyjnik • Zbroja • +2% • +4% • +6% • +10% • +15% Zmniejszone obrażenia ataków otrzymywane z broni jednoręcznej
Odporność na Ogień • Buty • Kolczyki • Naszyjnik • Zbroja • +2% • +4% • +6% • +10% • +15%
Odporność na Omdlenia • Tarcza
Odporność na Strzały • Buty • Kolczyki • +2% • +4% • +6% • +10% • +15% Zmniejszone obrażenia ataków otrzymywane od łuczników.
Odporność na Sztylety • Buty • Kolczyki • Naszyjnik • Zbroja • +2% • +4% • +6% • +10% • +15% Zmniejszone obrażenia ataków otrzymywane od sztyletów (ninja)
Odporność na Wachlarze • Buty • Kolczyki • Naszyjnik • Zbroja • +2% • +4% • +6% • +10% • +15% Zmniejszone obrażenia ataków otrzymywane od wachlarzy (szaman)
Odporność na Wiatr • Bransoleta • Buty • Hełm • Kolczyki • Naszyjnik • Zbroja • +2% • +4% • +6% • +10% • +15%
Regeneracja PE • Hełm • +20%
Regeneracja PŻ • Hełm • +4% • +20% • +30%
Silny przeciwko Diabłom • Bransoleta • Broń • Hełm • Kolczyki • Tarcza • +2% • +4% • +6% • +10% • +20% Zwiększone obrażenia zadawane [[Ognisty Król|Ognistemu Królowi oraz potworom w Grocie V2
Silny przeciwko Ludziom • Bransoleta • Broń • Hełm • Kolczyki • Tarcza • +2% • +4% • +6% • +10% Zwiększone obrażenia zadawane innym graczom
Silny przeciwko Mistykom • Bransoleta • Broń • Hełm • Kolczyki • Tarcza • +2% • +4% • +6% • +10% • +20%
Silny przeciwko Nieumarłym • Bransoleta • Broń • Hełm • Kolczyki • Tarcza • +2% • +4% • +6% • +10% • +20% Zwiększone obrażenia zadawane potworom w Wieży Demonów
Silny przeciwko Orkom • Bransoleta • Broń • Hełm • Kolczyki • Tarcza • +2% • +4% • +6% • +10% • +20% Zwiększone obrażenia zadawane potworom w Dolinie Seungryong
Silny przeciwko Zwierzętom • Bransoleta • Broń • Hełm • Kolczyki • Tarcza • +2% • +4% • +6% • +10% • +20%
Siła • Broń • Tarcza • +2 • +4 • +6 • +8 • +12 Podnosi naszą Siłę o ...
Szansa na Bonus DOŚ • Buty • +2% • +4% • +6% • +10% • +20%
Szansa na cios krytyczny • Buty • Broń • +2% • +3% • +5% • +10%
Szansa na Omdlenie • Broń • Buty • +2% • +5% • +8%
Szansa na podwójną ilość Przedmiotów • Bransoleta • Kolczyki • +4% • +6% • +8% • +10% • +20%
Szansa na przeszywające Uderzenie • Bransoleta • Broń • +2% • +3% • +5% • +10%
Szansa na Spowolnienie • Broń • +2% • +3% • +5% • +8%
Szansa na uniknięcie Strzały • Hełm • Zbroja • +5% • +10% • +15%
Szybkość Ataku • Hełm • +2% • +3% • +5% • +8%
Szybkość Ruchu • Kolczyki • +5% • +10% • +20%
Szybkość Zaklęcia • Broń • Zbroja • +2% • +6% • +10% • +20%
Średnie Obrażenia • Broń • -60% do +60%
Wartość Ataku • Broń • Zbroja • +15 • +20 • +30 • +50
Witalność • Broń • +2 • +4 • +6 • +8 • +12
|